MojaSlowacja.pl

Szukaj noclegów Szukaj atrakcji

Najnowsze filmy

Ski Centrum Malá Lučivná

Na wschodnim krańcu Małej Fatry rozciągają się tereny idealne dla narciarstwa.

Dogodny dojazd dla Polaków zapewnia położenie głównej drogi biegnącej z Dolnego Kubina do Martina:
  • Turyści z południowych krańców Polski mogą przekroczyć granicę w Korbielowie. Następnie na południe drogą nr 521 do Namiestowa (Námestovo), po skręceniu w lewo na długi most ponad zatoką Jeziora Orawskiego i dalej drogą nr 520 dojedzie się do Twardoszyna (Tvrdošín). Następnie należy skręcić w lewo na główną drogą nr 59 (E 77) w kierunku Dolnego Kubina.

• Przejście graniczne w Chochołowie to dobry punkt wyjazdowy dla turystów z Zakopanego. Drogą nr 520 na zachód dojeżdżamy do Trsteny. W ten sposób dotrzemy do głównej szosy nr 59 (E 77). Skręcając w lewo w kierunku Dolnego Kubina dotrzemy do wyznaczonego celu, jakim jest Ski Centrum Malá Lučivná.

Trasy dla początkujących i profesjonalnych narciarzy tworzą łączną długość dochodzącą do 4 kilometrów, z czego część jest sztucznie naśnieżana. Ci ostatni, mogą skorzystać ze szlaku prowadzącego wzdłuż kolejki krzesełkowej. Jest on dość stromy i wymaga mistrzowskich umiejętności. Trasy dla zaawansowanych ulokowane są wzdłuż wyciągów.

W pobliżu hotelu, oraz na górze Magury zgrupowane są wyciągi. Najlepszym transportem jest kolejka linowa, łącząca stację górna z dolną.

MojaSlowacja.pl - Zareklamuj się u nas: | Redakcja portalu: +421 54 472 2394 sk@mojaslowacja.pl | Polityka cookie